2014/07/01

Kiss kiss bang bang

Miało nie być posta, ale skoro niespodziewanie pojawiłam się w domu to mogę jednego dodać. Miałam okazję przepracować już 3 dni. Jest naprawdę ciężko, gdyż pracuję 15 godzin dziennie. Ciężko w to uwierzyć owszem, jednak jest to możliwe. Praca sezonowa ma to do siebie, że nie ma dużych zarobków a jest bardzo dużo pracy. Tak i jest w moim przypadku. Sprawdziłam się na okresie próbnym i szef chce mnie w swoim barze. Jestem wytrwała, miałam parę wpadek, ale daję radę i mimo że wieczorami czuję się jak wrak człowieka, moje nogi także to żyję z dnia na dzień. Jestem kelnerką i barmanką, a przy okazji zmywak. Na szczęście teraz po powrocie będę pracować 12-13h dziennie i nie będę musiała w ogóle wchodzić na zmywak. Do domu przyjechałam by zająć się tą całą sprawą ze studiami, dokumenty, przelewy, zdjęcia, papiery, podpisy by mieć z głowy. Pewnie już do domu nie wrócę wcześniej niż 20 września, trudno. Smutno jedynie, że muszę żegnać się na nowo z chłopakiem, zostawić na tyle czasu bloga, fejsbuka, instagram i moje wszystkie seriale. Po powrocie też nie będzie czasu bo będę musiała zająć się błyskawicznym poszukiwaniem mieszkania/pokoju do wynajęcia.
Kolejny obszerny post, ale tak jest kiedy się dużo dzieje w życiu i chce się tym podzielić z innymi. Czytam miłe komentarze i dajecie motywację do dalszego pisania. Co mogę powiedzieć o pracy? Napiwki są duże, nie spodziewałam się aż takich. Przy dobrych wiatrach to z samych napiwków wyjdzie mi podwojona miesięczna wypłata. Czasami ma ochotę się rzucić to wszystko jak najdalej, wrócić do domu, do swojego pokoju, znajomych, rodziny i łóżka. Niestety muszę mieszkać z obcymi dziewczynami, dzielić się z nimi łazienką, prywatnością ale.. nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło!
ZNÓW PROSZĘ WAS O TRZYMANIE ZA MNIE KCIUKÓW! xoxo

PS. MATURKA ZDANA!































 body - New Yorker

24 komentarze:

  1. Gratuluję :):)

    figurę to masz idealną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko. Strasznie dużo pracujesz. Gratuluję zdanej matury :*.
    Świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję zdania matury! piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za pracę i gratuluję zdania matury, teraz już z górki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż 15 godzin :o o jej..teraz to troszkę po powrocie Ci się zmniejszy.Fajne body.Gratuluję zdanej matury :) !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na moje pierwsze wakacyjne rozdanie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje i wytrwałości!!!!! Trzymam kciuki :):*

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz świetną figurę! Trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :)
    Fajne zdjęcia :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny strój :) Świetnie pozujesz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygladasz bosko:) Gratuluję zdanej matury!

    OdpowiedzUsuń
  11. w takim razie trzymam kciuki! no i gratulacje!
    masz super figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję zdania matury! :)
    obserwuję i liczę na rewanż :D

    floweryworldsmallperson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jedynym komentarzem jaki przychodzi mi na myśl to : esencja kobiecości :) Gratuluję zdanej matury ;*
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. brawo brawo :)
    świetne body!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje zdanej matury i body faktycznie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. masz mega zgrabne nogi *.*
    zapraszam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię bodziaki ;) ja mam swój ulubiony w groszki ;)
    świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję zdanej matury! Fajny kostium kąpielowy, teraz wzory z ustami są bardzo modne.

    www.lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo, masakra, że tak dużo godzin, ale mam nadzieję, że masz przerwy i sen regeneruje i dostarcza Ci energii na następny dzień! Trzymaj się i pozdrawiam baaardzo ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lovely and erotic photos! Your swimsuit is so pretty and your body and legs are incredibly sexy!!! These made my night incredible :))) Kisses!!

    OdpowiedzUsuń