2014/09/18

Jeziora Plitwickie

Dzisiaj pokażę Wam piękne (i niestety ostatnie) zdjęcia z Chorwacji. Jednego dnia udaliśmy się do innego miasta, by pozwiedzać słynne Jeziora Plitwickie. Wybraliśmy trasę, kupiliśmy bilety i ruszyliśmy w drogę. Wycieczka zajęła parę godzin i była naprawdę ekscytująca. Mnóstwo ludzi ściskających się na małych pomostach, kamyki po których trzeba było przechodzić by nie wpaść do błota i wiele innych, ciężkich, trudnych i skomplikowanych tras. Ale to wszystko ma właśnie w sobie urok, bo dookoła mogliśmy podziwiać wodospady. Ale za to jakie wodospady, piękne, ogromne i bardzo malownicze. Pełno drzew, jezior, ryb, pieniędzy w wodzie, skał, strumyczków itp. Warto było poświęcić jeden dzień na taką wyprawę. Dodatkowo płynęliśmy takim statkiem z jednego miejsca na drugie, a także parę razy szalonym autobusem, który skręcał tak intensywnie, że nawet nie jesteście sobie w stanie tego wyobrazić :) A widoki z niego były także nieziemskie. Wspaniała przygoda, gdy będziecie w Chorwacji koniecznie się tak udajcie!

+ wow, tyle komentarzy na mnie czeka z przed ostatniego postu. DZIĘKI <3































spodnie - c&a koszulka - butik torba - adidas buty - nn opaska - dm

44 komentarze:

  1. Byłam tam :). Super zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. urocze miejsce :>

    http://agatacia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite widoki ! :O Sama z chęcią bym się tam znalazła choćby w tej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne widoki, aż się rozmarzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. omg jak tam cudownie!!! widząc zdjęcia człowiek się zachwyca a co dopiero na żywo to widzieć....pieknie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. coś cudnego.. nie kuś bo mi smutno w tej szarzyźnie;p

    OdpowiedzUsuń
  7. ech bym pojechała sobie na relaks...

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiekne zdjecia! Zapraszam do mnie :)

    Sonia
    www.dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pięknie :) Tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. niesamowicie piękne miejsce :O:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chorwacja jest mega malowniczym krajem, a nad Jeziora Plitvickie mogłam jechać rok temu, ale zabrakło mi już kasy :P żałuję :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie przepiękne widoki ! Aż mam ochotę się tam wybrać !:) Przepięknie, jaka woda czysta, jak doskonale widać ryby, pieniądze ! Chyba się zakochałam :)
    No i powtórzę to któryś raz - uwielbiam Twoje oczy !!

    OdpowiedzUsuń
  13. I have been there last year! So beautiful, I have never seen this clear and blue water!
    Lovely pictures!

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam o tych jeziorach, twoje zdjęcia oglądałam z otwartymi ustami. Chce to zobaczyć na żywo.

    www.milionioliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. wow! co za niesamowite miejsce;o napatrzeć się nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
  16. Byłam w tym roku w Chorwacji, pięknie tam jest, jeziora czad

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowite miejsce, nawet nie miałam pojęcia, że istnieje. i ta woda taka czysta, że aż ryby widać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O boże, ale piękne miejsce!
    Zazdrościć ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Boskie widoczki, aż się rozmarzyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chorwacja to moje ukochane miejsce na urlop! Nie miałam jednak okazji być na Jeziorkach, ale widoki pięknie - zachęcają do odwiedzin ;)
    K&E

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszcze,od lat marzę o Chorwacji. I nie mogę się dogadać z Mężem w tej sprawie, chyba nic nie wyjdzie, a myślałam, że pojedziemy w przyszłym roku.

    OdpowiedzUsuń
  22. ale tam jest pięknie ;oo
    pozdrawiam cieplutko :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Thanks for the comment :)

    Just followed ya on GFC, Bloglovin and Instagram..do follow back
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  24. przepiękne miejsca ! ;)
    zazdroszczę tych widoków :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne miejsce <3 Cudowne widoki!
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. What a great place


    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  27. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    I ask you to follow our blog! thank you
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************

    OdpowiedzUsuń
  28. Zazdroszczę! Mega! To miejsce jest na mojej wymarzonej liście :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeny przepiękne widoki, uwielbiam takie miejsca.
    chocooonut.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeej, przepięknie tam jest! <3

    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Moi rodzice ostatnio także odwiedzili to miejsce i byli zachwyceni :).

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękne widoki!!!

    http://fashionbymall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Moja siostra parę dni temu wróciła z Chorwacji więc jadę dzisiaj do niej posłuchać wrażeń :)
    Mi też marzy się kiedyś tam pojechać!

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow! Piękne tam jest! Świetne zdjecia!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/09/animal.html

    OdpowiedzUsuń
  35. widoki rzeczywiście przecudowne aż sama zapragnełam odwiedzić to miejsce ;) szkoda że nigdy wcześniej o nim nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow cudowne fotki. Widoki robia ogromne wrazenie. Moj maz ostatnio wpadl na pomysl by w przyszlym roku moze odkryc druga strone Adriatyku.

    OdpowiedzUsuń
  37. uwielbiam Chorwację :) jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń