2015/02/25

Nude nails by Paula



Dzisiaj napiszę trochę o paznokciach. Paula u której robiłam te paznokcie podczas zabiegu opowiadała mi bardzo ciekawe rzeczy i odpowiadała na pytania więc wpadłyśmy na pomysł, że zamieszczę tutaj podstawowe, ale i ciekawe informacje o robieniu paznokci by się nimi z Wami podzielić. Mam nadzieję, że tego typu post również się Wam sposoba i czekam z niecierpliwością na komentarze.




Wybrałam nudziaki, chociażby dlatego że to bardzo uniwersalny kolor. Podobają mi się skromne paznokcie, dlatego też bez udziwnień. Migdałki - z wiadomych przyczyn, jest to bardzo zgrabna forma. A długość: nie za długa by nie przeszkadzała w normalnych, codziennych czynnościach.


Paznokcie żelowe to jedna z najpopularniejszych metod przedłużania i zdobienia paznokci. Obecnie z pewnością bardziej popularna niż akryl, a często stawiana na równi z macurem hybrydowym. Jednak o ile lakiery hybrydowe można uznać za ,,pochodne'' żelu (lakierożel) to same metody zdobienia różnią się.


Metoda żelowa to jeden z najtrwalszych sposobów upiększenia paznokci, efekt utrzymuje się 3-4 tygodnie (dla porównania manicure hybrydowy to efekt ok. 2 tygodniowy, jednak u każdego ten czas może się znacząco różnić, w zależności od naturalnych predyspozycji, jakości użytych materiałów i umiejętności stylistki).


Przy prawidłowym użytkowaniu i regularnym uzupełnianiu, możemy nosić paznokcie żelowe cały czas bez jakichkolwiek odprysków i złamań. Klientki często obawiają się zniszczenia naturalnej płytki na skutek nakładania żelu. Oczywiście - nie można powiedzieć, że jest to metoda absolutnie bezinwazyjna. Jednak jeśli stylizacja wykonana jest prawidłowo, użyte materiały są wysokiej jakości, a klientka obchodzi się właściwie ze swoimi nowymi paznokciami - uszkodzenia są minimalne.


Po zdjęciu paznokci żelowych zawsze wydawać się będzie, że paznokcie są bardzo cienkie, ale często jest to tylko efekt powrotu paznokci naturalnych, sprzed stylizacji i osłabienie wcale nie jest jej skutkiem. Ważne jest, aby stylistka paznokci, do której się udałyśmy potrafiła nam wytłumaczyć na czym metoda polega, jak prawidłowo ją wykonać, a także poinstruować, jak należy się obchodzić z paznokciami żelowymi.


Najczęstszym błędem popełnianym przez klientki jest zrywanie żelu. Jest to absolutnie niedopuszczalne, gdyż powoduje głębokie uszkodzenia naturalnej płytki. Warto udać się do stylistki na zdjęcie żelu, albo dowiedzieć się, jak należy samemu prawidłowo to wykonać.


Jak widzicie Paula jest w tym wszystkim obeznana, więc jeżeli zastanawiacie się nad zrobieniem paznokci, to polecam zabieg właśnie u niej. Wyczaruje na paznokciach wszystko co sobie tylko zamarzycie, zapraszam na jej stronę: KLIK tel. 790659079

36 komentarzy:

  1. Przepiękne paznokcie, uwielbiam taki klasyczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham migdałki, żel nadlewam średnio co miesiąc... nie mogłabym juz chyba bez niego żyć. Gdyby nie on, moje paznokcie byłyby w opłakanym stanie przez codzienne domowe obowiązki ;)

    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają bardzo świeżo i delikatnie. Ja wolę wzorki i ciemniejsze kolory, ale to wiadomo, każdy lubi coś innego ; ))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze mialam naturalne paznokcie, ktore sa twarde i dlugie :D

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam nude na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, beżowy odcień. I w ogóle kształt pazurków świetny :) pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne. Kocham takie delikatne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Love the shape!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kształt paznokci, a kolor jest piękny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nudziaki jak najbardziej na tak:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor i kształt - świetne! Dzięki Tobie już wiem na jaki kolor pomaluję dzisiaj paznokcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo podoba mi się taki subtelny kolor, uniwersalny i szalenie elegancki.

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny kolor, ale ja jednak wolę hybrydę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja przez 4 lata nosiłam akrylowe pazurki, po zaprzestaniu moje paznokcie do tej pory nie wróciły do swojego stanu, chociaż mineło już sporo czasu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe i przydatne wiadomości. Szczerze mówiąc - niewiele z nich wiedziałam. ;-; Nigdy jeszcze nie robiłam sobie profesjonalnie paznokci, znaczy w salonie.
    http://screatlieve.blogspot.com/
    http://chwila-smaku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wolę sama malować paznokcie:) Poza tym mniej niszczymy płytkę przez to :) Kolor nude bardzo lubię - szczególnie do opalonych dłoni:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny kolor. Ja od dłuższego czasu robię sobie hybrydy ale może na takie też się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dwa razy miałam hybrydy i za pierwszym razem trzymały mi się 4 tygodnie, tym razem już tylko dwa... Nie wiem od czego to zależy, bo kosmetyczka ta sama :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne pazurki :):)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem zwolenniczką takiego kształtu paznokci... zdecydowanie :) Już dawno nie zrobiłam sobie 'dobrze' pod tym względem... no ale tak już jest będąc młodą mamą ;)

    pozdrawiam www.MartynaG.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolor bardzo mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam teraz bardzo podobny kolorek na paznokciach ;)

    PLF BLOG <--- ZAPRASZAM! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne pazurki :*
    http://www.kreatywne24.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. super post:) ja od roku regularnie nakladam u manikiurzystki hybrydę:) uwielbiam ją, nie odpryskuje się i mam malowanie paznokci z głowy nawet na 3 tyg, a ostatnie nosiłam aż 4!!!:O bo nie miałam czasu iść do salonu:( odrost był imponujący haha

    OdpowiedzUsuń
  25. Paznokcie wyglądają bardzo ładnie, dłoń od razu widać, że jest zadbana :)

    OdpowiedzUsuń