2015/01/26

WOW!

Jakoś tak jestem szczęśliwa. Wiele się zmieniło, na początku miałam wrażenie, że wali mi się życie, ale.. okazało się, że wcale tak nie jest. To było tylko w mojej głowie i dopiero teraz dostrzegam, że to chyba było mi pisane. Nie będę siedzieć w kącie i płakać, że coś mi nie wyszło. Teraz śmiać się mi się z tego chce, bo wiem że w nagrodę wyjdzie mi innych mnóstwo rzeczy. Są gorsze dni, pamiętajcie, warto je przeczekać i mówię to ja - dziewczyna która została rzucona na bardzo głęboką wodę - jak to ktoś powiedział :)
Okulary przeciwsłoneczne w taką pogodę jak znalazł. Już latem szukałam takich z żółtymi, lustrzanymi szkiełkami i bingo, w końcu je dorwałam TUTAJ, czekam na lato ale to już chyba wszędzie się żaliłam na ten temat, tylko nie oszukujmy się: lato jest najcudowniejszą porą roku! Bluza poprawia mi humor zawsze kiedy na nią spojrzę, jest wykonana z ciekawego, piankowego materiału. Spodnie natomiast są fajnie dopasowane, ale czegoś mi w nich brakuje. Muszę je minimalnie urozmaicić, ale z tym zaczekam do wiosny.
















okulary - eokulary bluza - butik rubi spodnie, buty - nn 

74 komentarze:

  1. No Kochana promieniejesz! :) jakby prawdziwa wiosna już u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna stylizacja :)
    chciałabym taką pogodę

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie bluzy, pasują do różnych zestawień i zawsze wyglądają szałowo :)

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajniutkie zdjęcia , pogoda u ciebie widać że jest super. Jak prawdziwa wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie są gorsze dni...!
    Świetne zdjęcia,bluza cudowna :)
    Pozdrawiam,
    (Mój blog)- klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluza ekstra uwielbiam takie komiksowe motywy. Całość wygląda bardzo dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasami nie wiemy, że coś co nam się przydarzyło (i myśleliśmy, że to koniec świata, masakra i w ogóle) może mieć dobry skutek ;)
    Stylizacja bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądasz ;) Bluza naprawdę przywołuje uśmiech na twarzy.. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluza jest rewelacyjna! Baaardzo mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie :)
    Mogę prosić o poklikanie w baner z sheinside ?
    Będe wdzięczna :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna bluza :)
    http://czarnykleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam motyw komiksowy w ciuchach. rewelacyjna bluza!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, że nastrój sie poprawił, bluza świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym być tak fotogeniczna jak Ty ! :D
    śliczne zdjęcia ,spodnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kurde to u was cieplo:( jakby wiosna byla, a u nas troche sniegu spadlo:/
    wielobarwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mm, totalnie mój styl! Od dawna kuszą mnie bluzy tego typu, ale jakoś nie mogę się zabrać za zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna ta bluza :) Jesteś bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bluza i okulary są mega! Zestaw idealny na tą pogodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciesze sie, ze humorek juz lepszy :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  20. Okulary są mega *.* Też już bym chciała zobaczyć słoneczko, niestety u mnie wczoraj pada :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniała ta bluza kochana!!

    Z pozdrowieniami z Gdyni:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś bardzo ładną dziewczyną, Twój blog jest rewelacyjny, zajrzałam tu tylko jeden raz a już się "zakochałam" :)
    Bardzo ładna bluza, stylizacja nie przesadzona "swaggiem", klasyk z odrobiną szaleństwa na bluzie. :) Trzymam kciuki za jak największe powodzenie w sprawach blogowych! Ja dopiero zaczynam, ale zapraszam do siebie, będzie mi miło :)
    www.thejolliness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie również taka bluza poprawiałaby nastrój - superowa! :]

    OdpowiedzUsuń
  24. Zawsze wszsytko jakos sie potem uklada,a stylizacja jest swietna,bluza jest mega:)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajna stylizacja, zazdrosze ci figury. twoje nogi pięknie prezentuja sie w jeansach
    Zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com, u mnie post o bieliźnie koronkowej kontra sportowej.

    OdpowiedzUsuń
  26. You look wow honey! That jumper is really something special and really stylish!
    Great outfit and photos!

    I see you are very interested in beauty, like me. So maybe I can make you happy with my 100€ hairstyler giveaway!
    xoxo Colli
    Click here to join :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pozostaje tylko napisać wielkie WOOW :D Świetny zestaw !
    Kochana mogę Cię prosić o pomoc - kliknięcie w link do płaszczyka w moim ostatnim poście ?:)
    http://kasjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. o tak! ja jestem z natury (niestety) pesymistką, ogólnie za dużo się przejmuję, itd... ale wiem z autopsji, że jak szukam w sytuacji pozytywów, od razu jest lepiej! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie ma co dawać się przeciwnościom losu :) Ja wychodzę z założenia, że po burzy zawsze wychodzi słońce - nie ma się co załamywać i płakać w kącie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz piękną figurę :)
    Zapraszam też do mnie, jestem dopiero początkującą blogerką :)
    http://mariatruewoman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak zwykle notka ciekawa i pełna inspiracji! Czekam na więcej! Buziaki

    nicoolblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo fajnie i ladne zdjęcia!!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. jestem strasznie wybredna w kwestii napisów/nadruków na bluzach cz koszulkach, dlatego dla siebie widziałabym taką bluzę WOW, ale bez tych serduszek w tle;)

    OdpowiedzUsuń
  34. I like the blouse..super funny ;)

    I'm your follower now, if you want to follow back :D
    http://butterfly9999.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  35. Choć naprawdę uwielbiam zimę to nie mogę się doczekać już wiosny, prześlicznie wyglądasz ;*

    zapraszam do mnie na nowy post:
    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. efektowna bluza, wyglądasz super :))

    Pozdrawiam correct-incorrect.blogspot.com i zapraszam na nowy post♥

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo ładna bluza:)
    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Podoba mi się ten zestaw :-) Bluza jest świetna :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczna bluza! :)
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie Ci w tej bluzie :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Szczuplejsza juz nie moglas byc ? :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Genialna bluza, no i te okulary! Szkoda, że do mojej twarzy nie pasują żadne i w każdych wygladam jak otyła mucha, ahaha :D masz cudowne włosy <3
    dddominika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Lato jest cudowne, ale ja też kocham wiosnę, taką ciepłą, gdy można już zdjąć kurtkę, wszystko budzi się do życia... :)

    OdpowiedzUsuń
  44. fajny outfit, akurat na taką szarą pogodę, a co do nastawienia to tak trzymaj! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Czasami wszystko dzieje się tylko w naszej głowie ;))
    Ładne zdjęcia, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ładna ta bluza ! :) Głowa do góry cZasem w głowie różne rzeczy się dzieją :)
    http://anettexstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Uważamy, że jest... "WOW" :D
    http://fanaberieoutlet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń